مدیریت عبارت است از فرآیند برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و نظارت برکار اعضای سازمان و کاربرد کلیه منابع قابل دسترسی برای رسیدن به هدفهای تعیین شده سازمان
در جای دیگری مدیریت به صورت فرآیند دستیابی به هدفهای سازمانی با همکاری افراد، از طریق آنان و سایر منابع سازمانی تعریف شده است. این تعریف سه ویژگی دارد که بر اساس آن مدیریت(1) مجموعه ای فرآیندی از فعالیتهای مستمر و مرتبط است،(2) متمرکز بر تحقق اهداف سازمانی است و (3) از طریق همکاری با افراد و استفاده از سایر منابع سازمانی به این اهداف دست می یابد.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مسجد تنهـاییـ پرهیاهو Lisa گروه علوم تجربی شهرستان رامهرمز تحقيق در ادبيات و رويكرد هاي آن از عصر افلاطون تا روزگار ما دکوراسیون: مبلمان اداری | مبلمان منزل | تجهیزات اداری www.proof.ir لایسنس رایگان Free License نود 32 آپشن خودرو | دنیای آپشن ویلا شهرکی در شمال